برگزاری مراسم تقدیر و خداحافظی
با مربی مسئول مرکز آغاجاری " خانم فرزانه محمدی "
به جهت انتقال به استان فارس " شیراز "
به پاس زحمات 24 ساله ایشان برای کودکان و نوجوانان خوب
شهرستان آغاجاری.
روزهایی قشنگ با بچه های کانون مهربانی ها.
روزهایی پر از رنگ های بدیع و شگفت انگیز.
آری....
آمدیم دلهایمان را سپید کردیم و خشت خشت
این خانه ی سبز را بنا نهادیم تا یادگاری باشد
برای روزهای شیرین ماندگار.
و کانون مهربانی ها همواره سبز خواهد بود چون بهار.











به امید دیدار 

ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143