مراسم تقدیر و خداحافظی

خرید بک لینک
در تاریخ دوشنبه 13 دی ماه 95

برگزاری مراسم تقدیر و خداحافظی

با مربی مسئول مرکز آغاجاری " خانم فرزانه محمدی "

به جهت انتقال به استان فارس " شیراز "

به پاس زحمات 24 ساله ایشان برای کودکان و نوجوانان خوب

شهرستان آغاجاری.

روزهایی قشنگ با بچه های کانون مهربانی ها.

روزهایی پر از رنگ های بدیع و شگفت انگیز.

آری....

آمدیم دلهایمان را سپید کردیم و خشت خشت

این خانه ی سبز را بنا نهادیم تا یادگاری باشد

برای روزهای شیرین ماندگار.

و کانون مهربانی ها همواره سبز خواهد بود چون بهار.


به امید دیدار

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان...

ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: سه شنبه 3 اسفند 1395 ساعت: 2:13

صفحه بندی