کلاس سومی های مدرسه حضرت رقیه "س " در روز شنبه 29 آبان به
کانون مهربانی آمدند تا دوستی خود را با کتاب و کانون نشان دهند.
برای این کودکان نیز برنامه های متنوعی توسط مربیان کانون
( خانم محمدی و خانم مرادی ) به اجرا درآمد و دوستی آنها را
دنیای کتاب و مطالعه بیشتر نمودند.





ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159